افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۲۹ ب.ظ

تجمع طوفان برای دفع شکارچیان در OZ

 

سباستین آهو در وقت های اضافه 1:16 گل دوم خود را در بازی به ثمر رساند تا پنجشنبه شب در بازی 6 با پیروزی 4-3 برابر ناشویل درنده ها کارولینا هاریکان را به دور دوم بفرستد.

Hurricanes با قهرمان دفاعی Tampa Bay ، شماره 3 در بخش مرکزی بازی خواهد کرد.

کارولینا چهارمین بازی متوالی خود را با فرصتی برای پایان دادن به این سری به دست آورد.  Hurricanes در تاریخچه امتیازات در بازی های کلینچ 12-10 است و در بازی 6 با برتری 3-2 به 5-2 رسیده است.

وقتی او پس از شروع وقت اضافه برای چهارمین بازی متوالی ، خیلی سریع به گل رسید ، آهو بیشترین تماشاگران را برای دیدن یک بازی NHL امسال متحیر کرد.  یاکوف اسلاوین ، مدافع ، گره را شلیک کرد و آهو آن را کج کرد.

تماشا کنید |  گل اضافه وقت سباستین آهو کارولینا را از نشویل بالاتر می برد:

گل سباستین آهو برای وقت های اضافه ، کارولینا را در بازی 6 از سری 1 دور خود ، 3-2 از نشویل عبور داد.  طوفان ها در حال پیشروی هستند و در دور دوم به مصاف Tampa Bay Lightning می روند. 0:57

بروک مک گین و داگی همیلتون برای کارولینا یک گل و یک پاس گل داشتند.  Hurricanes قبلاً در چهار بازی متوالی با پیروزی در یک سری پیروزی پیروز شده است.

نشویل در دوره دوم با نتیجه 3-1 و در سوم با نتیجه 3-2 پیش افتاد ، زمانی که طوفان ها بیشتر دوره را مقابل جوزپه ساروس دروازه بان نشویل سپری کردند.

پس از آنکه ساروس 13 شوت ابتدایی کنس را در این دوره متوقف کرد ، همیلتون با نتیجه 6:01 دقیقه به تساوی دست یافت.  وقتی ژاکوب اسلاوین از روبرو گذشت ، او از سمت راست به گل رسید.

نشویل در حالی که 3-2 عقب بود ، به یک مسابقه 1-10 سقوط کرد و شکارچیان در بازی 6 اکنون 7-8 هستند.

یعقوب ترنین از نشویل در مرکز در تلاش است تا انحراف مقابل الکس ندلکوویچ دروازه بان طوفان را منحرف کند.  (گتی ایماژ)

میکائیل گرانلند یک گل و یک پاس گل داد و رایان یوهانسن و نیک کازینز برای نشویل گلزنی کردند.  ساروس با 27 سیو کار را تمام کرد.

شکارچیان پس از افزایش دوباره ظرفیت ، بار دیگر با 14،107 سکو در NHL بیشترین جمعیت را در سال جاری داشتند.  CeCe Winans ، یک برنده 12 بار گرمی ، با سرود ملی مقابله کرد و حداقل سه گربه ماهی با تمام شدن آن یخ زد.

نشویل همچنین برای پنجمین بار پیاپی گل اول بازی را به ثمر رساند و کوزین ها شوت اریک هاول را از کنار الکس ندلکوویچ دور کردند تا هواداران را بیش از پیش تقویت کند.  کارولینا به سرعت پاسخ داد ، آن را 1-0 با مک گین به تساوی کشاند ، در اطراف تور اسکیت زد و از لبه دایره سمت راست در ساعت 4:20 شوت زد.

گران لند نشویل را با 1:13 بر ثانیه برگرداند و پشت سر نیدلکوویچ از سمت چپ چین روی رایان الیس ضربه زد.  یوهانسن با نتیجه 2-1 اولین گل خود را به ناشویل رساند و ضربه رومن جوزی را در دقیقه 7:32 از موقعیت دوم با شکارچیان 5 بر 3 دور کرد.

آهو توفان ها را به 3-2 رساند و ضربه داگی همیلتون را در دقیقه 13:34 با اختلاف 15 ثانیه مانده به سود مرد از موقعیت دور کرد.  همیلتون در تلاش برای پاک کردن ماتیاس اخولم ، مدافع نشویل ، جیب را زد.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی