افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

جزایر نیویورک و بوستون بروین دوشنبه شب در پلی آف بازی فوق العاده ای انجام دادند و آستون متیوز و میچ مارنر هم گل نخوردند.

اما کیسی تیزیزکاس این کار را کرد.

مرکز انرژی پیشکسوتان تورنتو با اضافه کردن یک برنده آزاد و برنده بازی را در وقت های اضافه دفن کرد زیرا جزایر با نتیجه 4-3 برینز را شکست داد تا فینال 1-1 لیگ دسته شرقی را به تساوی بکشاند ، که اگر تیم ها به ناکامی یکدیگر ادامه دهند امتحان بقا خواهد بود. مثل روز دوشنبه.

اولین گل در مرحله پلی آف لیگ هاکی ملی Cizikas از زمان گلزنی در سال 2015 برابر واشینگتن پایتخت ، مربی وقت باری تروتز ، رئیس جزیره ، حدود یک ساعت پس از آنکه متیوز و مارنر و برگهای افرا صورت خود را برگرداندند ، به ثمر رسید.

اما با صعود مونترال کانادایی ها به فینال بخش شمالی در برابر جت های وینیپگ ، ما از این سوال متعجب شدیم که جزایر-بروینز چگونه یک قهرمان کانادایی در جهان با شش هیولا که هنوز در جنوب مرز ایالات متحده بازی می کنند روبرو شود؟

بوستون و نیویورک ترسناک به نظر می رسند – و ممکن است به خوبی Tampa Bay Lightning ، Carolina Hurricanes ، Colorado Avalanche و Knights Golden Vegas نباشد.

با هواداران در ساختمان های آمریکایی ، این به نظر می رسد به عنوان هاکی در مرحله پلی آف.

Cizikas قبل از ناک اوت در 14:48 وقت اضافه ، شش ضربه ثبت کرد و با خطوط Matt Martin و Cal Clutterbuck برای 20 پوسته ترکیب شد.  جزیره ای ها از بروین 48-47 پیشی گرفتند و رک و پوست کنده بگویم ، گلزنان رسمی شامل کثیف ، زشت و بد دهان نبودند.  بازی خیلی فیزیکی بود.

تروتز گفت: “هر دو تیم کاملاً گروه های باسابقه هستند ، بنابراین من فکر می کنم این نوع بازی ها احساس راحتی می کنند.”  “دو تیم وجود دارد که سبک های بسیار مشابهی بازی می کنند ، از هر دو طرف شخصیت خوبی دارند ، عناصر بسیار زیادی دارند.  این یک بازی فیزیکی است.  بنابراین باید کمی ستون فقرات بیاورید و باید کمی شجاعت به همراه داشته باشید.  “

کمربندهای خود را ببندید.

هر بازی از مرحله پلی آف جام استنلی را بدون کسوف زندگی کنید.  به علاوه در مسابقات پیش NHL ، آژانس رایگان ، Blue Jays & MLB ، مسابقات انتخابی NBA پلی آف و موارد دیگر شرکت کنید.

ROLLING ON ROLE BROK

در اینجا این بازی در یک جمله آمده است: TD Garden آب نبات بود ، Bruins یک بر صفر پیش افتاد ، جزیره ای ها 3-1 پیش افتاد ، Bruins در نیمه دوم دوره سوم دو گل به ثمر رساند تا 3-3 گل تساوی را به ثمر برساند ، TD Garden حتی قوی تر و جزیره نشینان پس از آن موفق به کسب OT شد که پاس جرمی لاوسون مدافع بوستون در آبی پوشان نیویورک به اسکیت های یک هم تیمی برخورد کرد و در مسیر Cizikas برگشت.  همه به همه ضربه زدند (این جمله دوم خواهد بود).

تروتسکی ، که در سال 2018 با واشنگتن قهرمان جام استنلی شد و در دور دوم پلی آف برای هفتمین فصل متوالی تمرین می کند ، پس از ضربات شلیک شده براد مارچان ، سمیون وارلاموف ، دروازه بان ISL ، وقت را تعیین کرد تا نتیجه 3-3 شود با 4: 54 در زمان تنظیم

تروتز توضیح داد: “من مجبور شدم وقت تلفنی بگذارم و فقط گفتم ، گوش کن ، همه کارهایی که تاکنون انجام داده ایم را باید فراموش کنی زیرا ما یک کار سخت انجام داده ایم.  بیایید مطمئن شویم که از امور تجاری مراقبت می کنیم.  تنها کاری که باید انجام دهیم رسیدن به هدف بعدی است.  و آنها این کار را کردند.

“این یک بازی عالی هاکی بود ، دو تیم خوب به مصاف هم می روند.  این نوع سریالی است که انتظار داشتم وارد آن شوم و انتظار دارم که همان بازی به جزیره برگردد (برای بازی 3 در روز پنجشنبه)  آنها حرکت زیادی از جمعیت داشتند.  ما از این طریق جنگیدیم و این شخصیت زیادی را برای گروه ما نشان داد.  “

این ضربه ها برای بوستون 35-22 بود که تروتز وقت اوت را خواست ، 17-7 برای نیویورک برای بقیه.

فکر می کنید می دانید پلی آف امسال چگونه پیشرفت خواهد کرد؟  قبل از هر دور ، از دور 1 تا فینال جام استنلی ، برندگان و تعداد بازی های هر سری را پیش بینی کنید و به چند س propال مربوطه پاسخ دهید.

KEZI در توله سگ

فکر می کنید پس از شش سال انتظار برای یک گل در مرحله پلی آف – و دو ماه پس از آخرین گل فصل منظم او – Cizikas در مورد سبقت از لاوسون و کشتن مچ دست خود بر روی شانه راست دروازه بان Tuuka Rusk حرف های زیادی برای گفتن دارد.

سیسیکا گفت: “من می دانستم که D-man سخت مرا دنبال خواهد کرد.”  “من هرچه سریعتر اسکیت بازی کردم و تیر خوردم و موفق شدم او را شکست دهم.”

پس از تشویق بیشتر ، حرفه 30 ساله جزیره به خشکسالی چشمگیر خود اعتراف کرد: “شما قطعاً به آن فکر می کنید.  شما می خواهید کمک کنید ، می خواهید گل بزنید.  اما در پایان روز ، این هدف خط ما نیست.  ما می خواهیم در آنجا هرج و مرج ایجاد کنیم ، می خواهیم برای ترکیب حرکت ایجاد کنیم.  “

آنها هم چنین کردند.

تروتز به Cizikas گفت: “این به نوعی برای ما یک پیروزی است و هیچ کس بزرگتری در رختکن نیست.”  “او هر آنچه که دارد به شما می دهد ، یک تغییر و تحول ، یک تیم کامل ، یک هم تیمی عالی ، همه اینها.  من می توانم به شما تضمین کنم که وقتی او وارد شد ، اتاق ما با بچه هایی که او را در آغوش گرفته بودند و همه اینها منفجر شد.  این باعث می شود که این گروه واقعاً خاص باشند.  همه یک شخصیت در اتاق هستند.  “

برس های بد

بوستون در واقع دیگر Bruins بزرگ و بد نیست ، اما مجازات هایی که روز دوشنبه گرفتند ، آنها را آزار داد.  دیوید پاستارناک ، قهرمان هت تریک در پیروزی 5-2 بوستون در روز شنبه در مسابقه 1 ، در دوره دوم بدون موفقیت تلاش کرد تا به ارتفاع وارلاموف بپردازد.  پنالتی او به دلیل دخالت در دروازه بان باعث شد ضربه بانکی جاش بیلی در بازی قدرت 1-1 شود.  وقتی براندون کارلو ، مدافع Bruins یک پنالتی برای یک ضربه متقاطع دریافت کرد تا پس از سوت بازی با لئو کوماروف درگیر شود ، بازی قدرتمند جزایر در درب ژان گابریل پیج نتیجه را 3-1 کرد.

جیک دبروسک ، وینگر Bruins همچنین می تواند از نظر ایمنی بازیکنان NHL برای بررسی متقابل اسکات میفیلد ، مدافع جزیره در پشت سر ، مورد بررسی قرار گیرد.

خوش آمدید MAT

کشتی گیر نیویورکی متیو بارزال یک پاس گل دوم برای پاجو به دست آورد و در روز دوشنبه بسیار بهتر از شنبه بود.  اما او هنوز در هشت بازی پلی آف صفر گل و چهار پاس گل دارد و در فصل عادی 45 امتیاز تیم جزیره نشین را پیش می برد – 10 گل بیشتر از نزدیکترین هم تیمی اش.

صبح روز دوشنبه درمورد مبارزه غافلگیرانه بارزال ، تروتز یک پایان نامه 95 ثانیه ای درباره چگونگی موفقیت بازیکنان برتر در مرحله پلی آف ارائه داد.

وی گفت: “شما سریالهای مختلف را تماشا می کنید زیرا آنها ادامه یافته اند و بهترین بازیکنان مسابقات واقعاً (سخت) را انجام می دهند.”  “آنها واقعاً باید برای اینچ اینچ بجنگند تا در پلی آف موفق شوند.  فکر می کنم در فصل عادی فضای بیشتری وجود دارد.  فقط وجود دارد تا آنها بتوانند خلق کنند.  و مت موفق به انجام این کار شد.  او این کار را در مرحله پلی آف گذشته انجام داد.  او موفق به ایجاد و قرار دادن اعداد بسیار خوبی شد.  امسال کمی متفاوت است.  من فکر می کنم.  .  .  این بازیکنان باید برای اینچ بجنگند و اگر آماده نباشید برای این اینچ بجنگید ، دیگر این اینچ ها را نمی گیرید و این فرصت ها را ندارید.  بنابراین شما باید حفاری کنید.  این نمی داند ، او می داند که با چه کسی بازی می کند.  این در مورد متیو است که فقط کمی حفاری می کند و ناامید نمی شود.  می دانم که او نیست. او اول تیم بود.

“من رفتار او را دوست دارم.  در مورد گذشته ، او فقط به دلیل بلوغ می توانست از ریل خارج شود.  فکر می کنم در چند سال گذشته بالغ شده است.  بنابراین رفتار او در این بازی های حذفی را می داند که از آن (توجه جسمی) برخوردار خواهد شد.  حتی با تغییر در خط ، پسران به شما یک دنده در دنده می دهند و کمی از پشت زانو به شما ضربه می زنند.  او نسبت به آن واکنش نشان می دهد.  فعلاً تاثیری روی او ندارد.  اما گام بعدی این است که: “خوب ، من الان در راه نیستم و چگونه راهی پیدا کنم؟” من فکر می کنم این فقط یک سانتی متر است که در نبردهای شما واقعاً سخت است.  برای خشمگین شدن اکنون ، باید در نبردها پیروز شوید.  من با بازی او خیلی مشکل ندارم.  آیا دوست دارم کمی بیشتر تولید کند؟  کاملا.  و او خواهد کرد.  او یک بازیکن مغرور است ، بازیکن خوبی است و من به او اطمینان زیادی دارم که قادر به انجام این کار خواهد بود.  “

اینجاست که درس به پایان می رسد.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی