افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

سالی فیجیبان پس از پیروزی در مسابقات مقدماتی نهایی در السالوادور ، خود را به عنوان یکی از علاقه مندان برای گشت و گذار در طلا در بازی های المپیک آینده توکیو معرفی کرد.

امتیاز کلیدی:

سالی فیجیبان می گوید که کسب یک مدال طلا در السالوادور “یک احساس شگفت انگیز” بود

استرالیا در رده بندی تیم ترکیبی پنجم شد

موج سواری اولین بازی خود در المپیک را در توکیو انجام می دهد

فیتزگیبونز که در ماه گذشته در لیگ جهانی موج سواری در جزیره Rotnest در استرالیای غربی پیروز شد ، برای تعطیلات موج سواری میدان 51 کشور را در بازی های جهانی گشت و گذار در لو بوکانا و ال سان زال روشن کرد.

استرالیایی با امتیاز 14.10 امتیاز مدال طلای بانوان را به دست آورد تا در فینال چهار موج سواری مقابل یولاندا سکیرا پرتغالی (9.20) و ترزا بونوالوت (9.04) به پایان برسد.

در مسابقات مردان ، جوآن دورو فرانسوی در مجموع 14.94 امتیاز کسب کرد تا از کانوآ ایگارشی موج سوار ژاپنی (13.74) به پایان برسد ، در حالی که جرمی فلورس پیشکسوت فرانسوی (94.12) برنز گرفت.

فرانسه قبل از ژاپن و پرتغال مدال طلای تیم را کسب کرد ، در حالی که استرالیا پنجم شد.

استرالیا همچنین در مسابقه زنان با استفانی گیلمور (تساوی برای مقام پانزدهم) نماینده یافت ، در حالی که اوون رایت (تساوی برای مقام یازدهم) و جولیان ویلسون (تساوی برای مقام شانزدهم) در مسابقه مردان شرکت کردند.

فیجیبان پس از پیروزی خود در توییتر نوشت که پیروزی در السالوادور “یک احساس خارق العاده” است.

شارژ کردن

همه موج سواران المپیک با در اختیار داشتن 12 صندلی در زمین توکیو – پنج مرد و هفت زن – باید در مسابقات جهانی گشت و گذار شرکت کنند.

برخی از موج سواران با رده بالا ، مانند شماره یک جهان زنان و مردان Carissa Moore و Gabrielle Medina ، پس از برآورده شدن آخرین شرط خود برای صعود به موج سواری در توکیو ، در این رویداد زود ترک کردند.

موج سواری اولین بازی خود در المپیک را در توکیو انجام خواهد داد.  قرار است بازی ها از 23 جولای آغاز شود.

AAP

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی