افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 محسن رضایی ظهر امروز در جمع بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاسوج اظهار داشت: امام خمینی (ره) خطاب به پاسداران انقلاب اسلامی می فرماید: شما آیینه مجسم مظلومیت این ملت بزرگ در تاریخ هستید.

 

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به یک نهاد پرآوازه تبدیل شده و امروز در سراسر جهان سپاه پاسداران نهادی شناخته شده‌است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام و آوازه سپاه بیشتر به گوش دنیا رسید، و این نام و آوازه نه تنها با تجهیزات موشکی نقطه زن سپاه، بلکه با تکیه بر عظمت و اندیشه انقلابی به دست آمده‌است.

 

وی خطاب به پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سپاه روی بازو و شانه‌های شما به اوج رسیده و اگر حضور مستمر شما نبود این شکوه و عظمت تحقق یافتنی نبود.

محسن رضایی گفت: هر موفقیتی برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل شده‌است، بی شک حضور و اندیشه شما در تحقق آن نقش داشته‌است.

 

وی تصریح کرد: سپاه امروز به سنگر اول و آخر نظام تبدیل شده‌است سنگر اول بودن سپاه به خاطر آن است که با قدرت بازدارندگی، از خطرات بسیاری جلوگیری می‌کند، و سنگر آخر بودن به این دلیل است که اگر خطرات از همه مرزها و سدها عبور کند، همین که به سپاه رسید، دفع می‌شود.

 

وی گفت: بازنشستگی امروز برای پاسدار و فرزندان انقلاب معنایی ندارد، و امروز بیشتر هر زمان دیگری نظام و انقلاب به حضور جهادی فرزندان خود نیاز دارد.

 

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه در تقویم میلاد با سعادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده، گفت: دلیل این نامگذاری این بود که ما پاسداران باید زندگی بر پایه و سیره زندگی امام حسین داشته باشیم و تا پای جان از ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام عقب نشینی نکنیم.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اقتصاد روی زمین است و معیشت مردم دچار مشکل شده و دشمنان در حال ایجاد پایگاه در نزدیکی مرزهای ما هستند.

 

وی افزود: امروز روز بلند شدن و شکست محاصره اقتصادی و شکست هیمنه پوشالی دشمن است، و ما به عنوان نسل اول انقلاب وظیفه داریم جوانان را برای در صحنه بودن و دفاع از نظام و انقلاب دعوت کنیم و زمین ساز تحقق گام دوم انقلاب باشیم.

 

رضایی در ادامه گفت: متاسفانه بعد از پیروزی انقلاب یک انحراف به وجود آمد و سه میلیون جوان انقلابی و بسیجی کارآزموده که از جنگ برگشته بودند، به بهانه نداشتن مدارک دانشگاهی از عرصه مدیریت کنار گذاشته شدند و اوضاع آشفته امروز جامعه نتیجه نادیده گرفتن چنین نیروهای توانمند و انقلابی است.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۱)


وبلاگ خوبی دارید 

امید وارم بهترین هارو داشته باشید
 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی