افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

کری آینارسون کانادایی چهارمین بازی متوالی مسابقات جهانی پیچش یا حلقه زنی زنان را شکست داد که روز دوشنبه با نتیجه 6-2 به آلمان کاهش یافت.

اگر تیم میزبان به پلی آف برسد ، در 1-5 ، کانادا نمی تواند ضرر بیشتری داشته باشد.  اواخر روز دوشنبه ، آینارسون مجبور شد به مصاف کره جنوبی برود.

با کالین جونز و دوین هارو در برنامه “This Curling Show” جمعه و شنبه آینده از ساعت 7:30 بعد از ظهر ET و یکشنبه از ساعت 2:00 بعد از ظهر ET در المپیک CBC در توییتر ، المپیک CBC در Facebook و CBC Sports YouTube همراه شوید.

شش تیم برتر در پایان مرحله پلی آف می کنند.

وقتی Ainarson در تساوی سخت قرار داشت ، آلمان با غلبه بر 4-2 پس از هشت پایان ، در امتیاز نهم دو امتیاز را به سرقت برد.  کانادایی ها پس از این پایان دست دادند.

آلمان با یک تیم سه نفره در حال رقابت است ، زیرا دو عضو قبل از شروع مسابقات از نظر COVID-19 مثبت بودند.

تست های مثبت تر

روز دوشنبه CBC Sports فهمید که سه مورد مثبت دیگر COVID-19 در کارکنان پخش مسابقات جهانی پیچش یا حلقه زنی برای زنان وجود دارد.

این منجر به مجموعاً هفت مورد مثبت در داخل بالون می شود.

در حال حاضر ، تمام کارکنان این نمایشگاه در اتاق های هتل خود منزوی هستند ، در حالی که کادر پزشکی تحقیقات خود را ادامه می دهند.

تماشا کنید |  کانادا این رشته را می شکند:

حوادث غیرمترقبه کانادا به نمایش مو پیچیده می شوند تا در مورد موفقیت باورنکردنی خود در بالون ، مسابقه پیش رو و چگونگی حفظ تمرکز صحبت کنند. ساعت 50:00

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی