افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

VANCOUVER – Auston Matthews عالی است ، اما کانر مک دیوید بهتر است.  فقط از ونکوور کاناک س askال کنید.

پس از آزار و اذیت توسط ماتیوز در روز شنبه ، آنچه از Canucks باقی مانده بود توسط McDavid مورد سوited استفاده قرار گرفت ، که به نظر می رسد در رسیدن به 100 امتیاز تاریخی در فصل همه گیری لیگ ملی هاکی سریع است.

سوپراستار ادمونتون اویلرز که 13 امتیاز را شروع کرد ، یک قرن غیرقابل تصور را با هفت بازی از 56 بازی مانده بود ، تنها زمانی ظاهر شد که با دو گل و دو پاس گل در پیروزی 5-3 مقابل کانوکس خسته از اهمیت برخوردار بود.

پس از آنکه تراویس گرین ، مربی Canucks ، صبح روز دوشنبه اعتراف کرد که مصدومیت مرموز الیاس پترسون ، ونکوور را بدون وقفه ترک کرده است ، توانایی مک دیوید در خم شدن و تولید اهداف به نظر می رسید.

متیوس که می توانست در این فصل کوتاه 50 گل را تعقیب کند ، اگر چند بازی را با آسیب دیدگی در ناحیه مچ دست انجام نداده بود – و چهار بازی را به طور کامل از دست داد – در پیروزی 5-1 مپ لیفز در تورنتو با نتیجه 5-1 دو گل به دست آورد.

گرین در پاسخ به خبرنگاران وقتی از متیو-پترسون مقایسه کرد به خبرنگاران گفت: “من فکر کردم که ما دو دوره بسیار قدرتمند بازی کردیم و شکستننده دو گل دریافت کرد و این مسئله را از دست می دهی.”  “این بهانه ای نیست ، اما من اینجا نمی نشینم و نمی گویم که این را در تیم خود از دست نمی دهیم.  آنها اختلافات را ایجاد می کنند ، فرصت ها را ایجاد می کنند و به راحتی فشار را نه تنها در منطقه حمله ، بلکه در منطقه شما نیز کاهش می دهند.  اما ما نمی توانیم در آنجا متوقف شویم و نبوده ایم.  “

و سپس مک دیوید به داخل شهر سر می خورد و غیرممکن است که دیگر متوجه اختلاف در قطع کننده های مدار بازی نشوید.

JT میلر سعی می کند Canucks را بر پشت خود حمل کند ، Brock Boeser می تواند کار را تمام کند ، Bo Horvat مثالی می زند.  اما ونکوور کسی در جلو ندارد که بتواند بازی را برگرداند یا گلی مانند پترسون که از 2 مارس با مصدومیت مچ دست گزارش شده و در ابتدا قرار بود یک مشکل روزانه باشد ، از میدان خارج شود.

بسته به روشهای حسابداری شما ، Canucks در روز دوشنبه هشت یا نه مورد را از دست داده بود.

نیمه پایینی گروه حمله آنها با سلاح های پاپ مانند جیمی ویسی (صفر امتیاز در 10 بازی مانند Canuck) ، تراویس بوید (صفر از نه) ، متیو هایمور (هیچ هشت) ، جسی هاواریلوک (یک گل از 19) پر شده است. ) و زک مک ایون (یک گل از 26 گل).  بازیکنان مصدوم که جایگزین شده اند شامل آنتوان راسل (یک گل در 35 بازی) و جی بیگل (یک 30 گل) هستند.

سپس می توانید چالشی برای گرین برای جایگزینی پترسون تصور کنید که جایگاه او در 6 بازی برتر در سه بازی گذشته با فراخوانی کول لیند در لیگ های کوچک پر شده است.  Rookie Nils Hoglander (یک امتیاز در هفت بازی اخیرش) بعد از اینکه کانوکس به نوعی به وینگر تایلر توفولی اجازه داد تا وینگر را در مونترال امضا کند ، جایی که او 28 گل در 48 بازی در این فصل به دست آورد ، در تمام فصل در شش تیم برتر قرار دارد.

میلر و بویسر هر کدام 28 گل ترکیب کرده بودند ، در حالی که هر کدام در روز دوشنبه گل دیگری به ثمر رساندند.  اما گل نسبتاً جدا شده میلر از خواهر دارنل تنها گل سوم در 12 بازی برای Kanuk بود.  و بوئزر از 11 سال برای دومین بار گلزنی کرد.

اگرچه McDavid استثنایی است ، اما این بازی به دنبال الگوی دلسردکننده Canucks بود که پس از ظهور در بحران COVID-19 در ماه آوریل با کسب یک جفت پیروزی ، شش از هفت را از دست داد.

کانوکس در آغاز در مقابل نفت خیزان مسابقه داد و اسکیت بازی کرد ، سپس به نظر می رسید که متوقف می شود زیرا آنها فقط در شش دقیقه موفق به انجام شش شوت در یک موج متوسط ​​در پایان شدند.

اما ونکوور فوق العاده بود و پس از اینکه تیسون باری پس از یک خط حمله از کنار وینگر Kanuk ، Tanner Pearson خارج شد ، توپ را از دست داد و توپ را زیر دست دروازه بان Braden Holtby قرار داد تا نتیجه تساوی 1-1 را فقط در 18 ثانیه از وسط شکست دهد.

مک دیوید پس از قرار دادن جسی پولجوجاروی در دقیقه 3:41 از اولین پاس پس از چرخش توسط ناتی اشمید ، مدافع ونکوور ، پاس دوم را برای این منظور دریافت کرد.

پس از اشتباه بو هوروات در منطقه خنثی ، مک داوید بدون پاس گل موفق شد در دقیقه 16:33 گل دوم را به ثمر برساند و نتیجه 3-1 شود و در دقیقه سوم موقعیت دیگری را به تور دروازه اضافه کند.

اشمیت یک گل دیگر برای کانوکس داشت ، که باعث می شد بازی نزدیک تر از زمانی باشد که بوئزر پس از پیروزی مقابل هوروات ، میککو کوسکینن دروازه بان تیم اویلرز را در آغوش گرفت ، در حالی که ونکوور در پایان گل سوم مقابل شش اسکیت زد.

اشمیت گفت: “در برابر چنین تیمی ، به خصوص علیه خط مشابه (مک داوید ، پولیواروی و لئون درایسایت) ، که واقعاً خوب پیش می رود ، سرعت شما را خواهد کشت”.  “به بازیکنان خوب زمان و مکان اختصاص دهید و آنها بازی می کنند.  چند بازی گذشته سخت بوده است ، اما شما باید راهی برای پیروزی پیدا کنید.  شما باید راهی برای پیروزی در این موارد پیدا کنید.  “

پس از تازه شروع اردک اجباری از 11 بازی در 17 روز آخر فصل ، Canucks یک فرصت دیگر برای بازی با McDavid در روز سه شنبه پیدا می کند.  و سپس دوباره پنجشنبه و شنبه در ادمونتون.

میلر گفت: “من فکر نمی کنم تلاش واقعاً مشکل ما باشد.”  “احساس می کنم در هر بازی سخت کار می کنیم.  اخیراً ما با مشکل مصدومیت ، چهره های جدید زیادی روبرو هستیم ، (اما) این بهانه ای نیست ، ما می خواهیم برنده شویم.  ما بد بازی نمی کنیم ، کارهای خوبی انجام می دهیم.  اما اگر می خواهیم در برابر این تیم ها پیروز شویم باید کارهای بیشتری انجام دهیم.  این بچه ها … برای پلی آف آماده هستند و این مسابقات سخت است.  “

و بعید است که آسانتر شود.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی