افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

اریک کلاوس می خواست همسرش را کایاک بخرد.

او اعتراف می کند که ممکن است “خیلی سکسی به نظر نرسد” ، اما با وجود خانه ای در اقیانوس در خلیج Mahone ، NS ، می گوید این هدیه عالی است.  بنابراین او به فروشگاه MEC در هالیفاکس رفت و چنان مشاوره خوبی دریافت کرد که یکی را درجا خرید.

کلاوس ، مدیر عامل و رئیس MEC کانادا از ماه نوامبر گفت: “برای من ، این MEC واقعی بود.”  “من تجربه آنها را تحت تأثیر قرار داده ام. آنها حتی این کایاک را در انبار نداشتند ، اما آنها این کار را قبل از کریسمس انجام دادند.”

وی گفت ، این پرسنل باتجربه و تجهیزات در فضای باز است که در قلب تجدید حیات خرده فروش در املاک خصوصی جدید وی قرار دارد.

کلاوس گفت: “آنچه در مورد MEC – نوعی سس مخفی واقعاً ویژه است – علاقه واقعی مردم در فروشگاه ها است.”  “آنها بصورت آنلاین آموزش نمی بینند. آنها در خارج از خانه آموزش می بینند.”

سپتامبر گذشته ، با مشکلات عمیق و با رشد فزاینده ، Mountain Equipment Co-op درخواست حمایت از اعتبار را داد و فروش آن را به شرکت سرمایه گذاری خصوصی مستقر در ایالات متحده Kingswood Capital Management اعلام کرد.

خرده فروش مستقر در بریتیش کلمبیا سال ها با مشکلات عظیم بدهی ، مشکلات موجودی کالا و رقابت شدید آنلاین دست و پنجه نرم کرده است.  سپس COVID-19 اعتصاب می کند ، قالب برای فروشگاه ها و حذف فروش شخصی است.

هنوز هم ، تصمیم به فروش برای اعضای تعاونی تعجب آور بود.

ایده عجله سرمایه گذاران ثروتمند آمریکایی برای از بین بردن ساختار همکاری و تصرف خرده فروش برای برخی از کانادایی ها غیر قابل تصور بود.  او گروهی را به نام Save MEC راه اندازی کرد و در تلاش برای جلوگیری از فروش دادخواست است.

کلاوس گفت: “احساسات زیادی وجود داشت.”  “بلعیدن MEC به یک شرکت خصوصی برای برخی از افراد واقعاً دشوار بود.”

در تلاش برای جلب مشتریان وفادار و جذب مشتریان جدید ، MEC مزایای عضویت جدیدی را شامل می شود که شامل تخفیف خدمات ، تبلیغات انحصاری و دسترسی به فعالیت های بیرونی و کارشناسان محصول است.

MEC همچنین 1 میلیون دلار به گروه های غیر انتفاعی که در خارج از منزل کار می کنند و همچنین به اهداف پایداری محصولات جدید متعهد می شود.

مشخص نیست که آیا این برای جلب اختلافات مداوم در مورد فروش کافی خواهد بود یا خیر.

با این حال ، بدون این معامله ، مطمئن نیست که MEC از بیماری همه گیر در امان مانده باشد.

کلاوس گفت: تاجر سالها گرفتار تعدادی از تصمیمات اشتباه مالی و استراتژیک شده است و نیاز به راه اندازی مجدد دارد.

به عنوان مثال مقر MEC در ونکوور ، مقدار زیادی سرمایه را خورد.

“ما اجاره نامه دفتر مرکزی را که واقعاً همین مکان عظیم بود و بسیار گران است ، در نظر نگرفتیم.  ما در مورد بسیاری از قراردادهای خود مذاکره کردیم ، بنابراین کل ساختار هزینه ما خراب شد. ما موفق شدیم از روز اول به زمین بنشینیم و در مورد گردش پول مثبت باشیم.  “

چشم انداز MEC جدید – اکنون کوتاه برای شرکت تجهیزات کوهستانی – بازگشت به ریشه های آن است.

وی گفت: “MEC طی این سالها کمی از راه خود را از دست داده و از صلاحیتهای اصلی خود خارج شده است ، که واقعاً تجهیزات فنی بسیار خوبی است.”  “شما غذای حیوانات خانگی و بیکینی کمتری را خواهید دید و مجموعه ای بسیار انتخاب شده از آنچه MEC به آن معروف است را خواهید دید.”

شلوار کار خرده فروش را که یکی از اصلی ترین کمدهای فضای باز کانادایی برای ماجراجویان است ، تهیه کنید تا اینکه حدود 20 سال پیش از آن استفاده شود.

وی گفت: “یکی از عناصری که MEC همیشه به آن معروف است شلوار است.”  “ما ابزارهای متنوعی خواهیم داشت – و طرح های به روز شده.”

تغییر دیگر این خواهد بود که سفارشات تجارت الکترونیکی بیشتر از انبارها یا تأمین کنندگان تدارکات از کشورهای ثالث و نه از مغازه ها تحویل می شود.

این شرکت اعلام کرد که در اواخر این ماه مرکز توزیع خود را در جنوب انتاریو تعطیل خواهد کرد ، تقریباً 60 موقعیت را کاهش می دهد و به برون سپاری می پردازد.

کلاوس گفت ، در حالی که مرکز توزیع غربی MEC در ساری ، بریتیش کلمبیا همچنان باز و کاملاً کارآمد خواهد بود ، تأسیسات برامپتون برای پردازش به موقع سفارشات به سرمایه گذاری عظیم نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه یک سرویس دهنده تدارکات شخص ثالث می تواند این کار را در 24 ساعت انجام دهد ، گفت: “پردازش زمان تحویل ما گاهی تا 5 روز طول می کشد.  “ما باید با آمازون رقابت کنیم.”

این ایده همچنین کاهش تعداد سفارشات آنلاین است که توسط فروشگاه ها و کارمندان متخصص در فضای باز انجام می شود.

از نظر تاریخی ، حدود نیمی از سفارشات خرده فروشی از یک فروشگاه حمل می شود.  وی گفت که هدف این است که 80 درصد سفارشات آنلاین از مرکز توزیع و 20 درصد از فروشگاه ها حمل شود.

در همین حال ، برنامه ریزی برای احیای خرده فروش یک چالش دشوار است ، نه تنها به دلیل فروش بحث برانگیز ، تأمین کنندگان محتاطانه و محدودیت های همه گیر ، بلکه جهش شدید تقاضا برای تجهیزات در فضای باز.

“ما در واقع در صنعتی در حال آتش سوزی هستیم. همه در فضای باز هستند – در کل صنعت کمبود وجود دارد.”

وی گفت ، به عنوان مثال ، زمان سربازی برای قطعات دوچرخه شیمانو 600 روز است.

کلاوس گفت: “ما در زمستان نمی توانستیم کفش برفی یا اسکی برداریم.”  “اکنون شما نمی توانید دوچرخه سوار شوید ، نمی توانید کایاک یا کانو بگیرید.”

اما او گفت که دارندگان جدید MEC “چیزی فراتر از کسب درآمد” هستند.

“ما به فضای باز ، به پایداری ، به تنوع و فراگیری متعهد هستیم – و همچنان روحیه قبلی MEC را حفظ می کنیم.”

این گزارش توسط The Canadian Press اولین بار در 4 مه 2021 منتشر شد.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۱)

  • آنتی اسکالانت
  • دستگاه تصفیه آب صنعتی ro چیست؟ فیلم تصفیه آب صنعتی. اولین متخصص تلویزیون برای تصفیه آب صنعتی در ایران، که شامل کلیپ‌هایی در مورد قوانین تجاری با تصفیه آب صنعتی، خدمات آب تصفیه، تعمیرات و خلاصه‌ای از همه چیز در مورد جهان آب شیرین کن صنعتی است.

    ارائه محصولات تصفیه آب صنعتی اصلی و تخصصی، ارسال کلیه تجهیزات از طریق واحد خدمات این شرکت به درب منزل، پشتیبانی و خدمات در سراسر کشور انجام کلیه خدمات تصفیه آب در اهواز تهران قم اصفهان و ... پوشش جامع استان خوزستان، تصفیه آب اهواز، تصفیه آب خوزستان، خدمات متمایز

    برای اطلاعات بیشتر از وبلاگ ما دیدن فرمائید.

    صنعتی چیست؟آب تصفیه یا نمک زدایی مصنوعی که اغلب با نام RO شناخته می‌شود، روشی بسیار پیشرفته برای تولید آب خالص هست. این فناوری برای اولین بار در نیروی دریایی ایالات متحده برای تولید آب آشامیدنی و آب دریا استفاده شد. امروزه از فرآیند RO در تصفیه آب، سیستم‌های تصفیه آب صنعتی جدید استفاده می‌شود.

    RO یا سیستم اسمزمعکوس فناوری جدیدی در تصفیه آب و جداسازی محلول در آب است. این سیستم‌ها از اقتصادی و دقیق ترین سیستم‌های موجود در جهان هستند.

    نحوه کار دستگاه تصفیه آب صنعتی اگر دستگاه تصفیه آب صنعتی غشایی نیمه تراوا باشد، توصیف می‌کند (غشای نیمه تراوا به معنای غشایی است که آب به راحتی از آن عبور می‌کند ، در حالی که نمک و نمک‌های آب مانند MgSo4 ،CaSo4 ،CaCl2، نمک طعام و غیره را نمی‌توان بین دو محلول با غلظت‌های مختلف قرار داد، جایی که بخشی از حلال از یک طرف محلول رقیق به طرف دیگر غشا حرکت می‌کند و این پدیده که به اسمزمعکوس معروف است، تا زمان ورود سیستم ادامه دارد. تعادل، یک اختلاف فشار بین دو طرف غشا متناسب با غلظت املاح موجود در محلول وجود دارد که اصطلاحاً فشار اسمزی تصفیه آب صنعتی است.

    فرآیند اسمز معکوس برای تصفیه آب صنعتی

    روند اسمزمعکوس همان طور که از نام آن پیداست عکس روند طبیعی اسمز است و روند اسمز معکوس یکی از جدیدترین و محبوب ترین روش‌های جداسازی امروزه به ویژه در تصفیه آب نمک است. در این فرآیند، با اعمال فشار بیشتر از فشار اسمزی به محلول غلیظ (غلیظ) ، جهت حرکت حلال برعکس می شود (آب خالص ، نفوذ پذیری) و بنابراین می‌توان آب را از ناخالصی‌های داخل جدا کرد، و درصد مواد جامد محلول کاهش می‌یابد.

    منبع

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی