افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

هنگامی که موج اول همه گیری رخ داد ، شرکت های خورشیدی فکر کردند که این امر منجر به رکود دیگری خواهد شد.

وضعیت اقتصاد آلبرتا و از دست دادن اعتبار مالیاتی بهره وری انرژی آلبرتا باعث کندی نصب شده است – اما با افزایش هزینه های انرژی به دلیل افزایش قریب الوقوع مالیات کربن فدرال و کاهش هزینه های خورشیدی ، تقاضا شروع به افزایش می کند.

الکس تیندال از Solar YYC گفت: “من فکر می کنم بسیاری از مردم پول خود را به هاوایی بردند و آن را برای خرید در خانه صرف کردند.”

“ما دریافتیم که بسیاری از افراد در خانه کار می کنند و آنها می خواستند پنجره ها یا رنگ را بسازند و سپس انرژی خورشیدی در لیست قرار گرفت.”

البته ، در مارس گذشته سرعت کار کاهش یافت ، اما در ماه مه برای افراد در صنعت منظومه شمسی مجدداً در حال افزایش بود – با تقاضای بیشتر از قبل از همه گیری همه گیر.

Alex Tyndall از Solar YYC گفت تقاضا برای انرژی خورشیدی برای شرکت وی در طی همه گیر شدن افزایش یافته است. (جاستین پنل / CBC)

دیوید کلی از Skyfire Energy گفت: “ما احتمالاً سال گذشته حدود 40 درصد رشد کردیم.”  “به نظر می رسد امسال حداقل اگر اینقدر رشد کنیم ، رشد خواهیم کرد.”

با پروژه های بیشتر ، کلی گفت که او نیاز به استخدام نصب کنندگان ، مدیران پروژه ، خرده فروشان بیشتر دارد – و اضافه کرد که انرژی خورشیدی توانایی ایجاد شبکه ای از مشاغل در حومه روستا را دارد.

شرکت وی در زمستان کار می کند ، برای تکمیل نصب ، روی سقفها قرار گرفته و فقط به دلیل برودت هوا فقط چند وقفه دارد.

و این فقط شلوغ تر می شود.

فناوری که به جریان اصلی جریان پیدا می کند

چرا؟  او و دیگران گفتند که آلبرتا مکانی عالی برای انرژی خورشیدی است ، و نه فقط به دلیل هوای آفتابی ، به نقل از:

مقررات میکروبزنی ، که به آلبرتانی ها امکان می دهد اعتبار اضافی برق را که به شبکه می رسانند ، دریافت کنند.

کمکهای بلاعوض صرفه جویی در انرژی برای مشاغل که به شرکتها کمک می کند تا در کاهش تولید گازهای گلخانه ای سرمایه گذاری کنند.

این واقعیت که هزینه نصب انرژی خورشیدی کاهش یافته و با گذشت زمان ارزان تر از برق خواهد بود که در حال افزایش است.

با نام های بزرگی شرکت هایی مانند آمازون به صورت محلی در انرژی خورشیدی سرمایه گذاری می کند، فناوری به جریان اصلی جریان پیدا می کند.

سالها پیش ، تیندال گفت که سوالاتی از مشتری دریافت خواهد کرد از جمله: آیا انرژی خورشیدی کار می کند ، آیا کلاهبرداری است؟  حالا او گفت که درک عمومی و سطح راحتی در مورد صفحه های خورشیدی افزایش یافته است.

وی گفت: “بیشتر اوقات آن را روی بام مردم می بینید.”  “و اگر همسایه شما چنین کاری کند ، احتمالاً احساس راحتی بیشتری خواهید کرد که خودتان این کار را انجام دهید.”

به گفته کی فاریون ، بنیانگذار Virtuoso ، رونق خورشیدی برای ماندن باقی مانده است و فقط یک حباب همه گیر نیست.

وی گفت که معتقد است این صنعت از کاربران اولیه به سمت مخاطبان بیشتری می رود – به این معنی که مشتریان بالقوه و نصب زیادی در افق وجود دارد.

وی گفت: “من فکر می کنم این چیزی است که برای ماندن در آن قرار دارد.”

“و ما آن را چیزی نمی دانیم که ناگهان در یک روند نزولی قرار بگیرد ، وقتی همه چیز امیدوار شود که به حالت عادی برگردد.”

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی