افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

در سراسر کشور محدودیت های قابل توجهی برای سفر وجود دارد ، اما افزایش مداوم واکسیناسیون می تواند به این معنی باشد که کانادایی ها می توانند برنامه های تعطیلات داخلی خود را حداقل برای بخشی از تابستان اجرا کنند.

دکتر لینورا ساکسینگر ، متخصص بیماری های عفونی در بیمارستان دانشگاه آلبرتا گفت: “من واقعاً احساس خوش بینی می کنم.”  “من نمی دانم آیا برای ژوئن برنامه ریزی می کردم یا خیر ، اما با نگاهی به پایان ماه ژوئیه و اوت ، من تعجب می کنم اگر فرصتی برای سفر مطمئنا در استان شما و احتمالاً بین استانها نبینیم .“

ساکسینگر گفت که حتی اگر گسترش واکسن کامل نشود ، تجربه در جای دیگر نشان می دهد که اگر 50 تا 60 درصد پوشش واکسیناسیون بزرگسالان وجود داشته باشد ، انتقال بسیار کاهش می یابد.

وی گفت: “در حال حاضر ، واقعاً امیدوار کننده به نظر می رسد ، زیرا در حال حاضر میزان واکسیناسیون به خوبی در حال افزایش است.”

دکتر فیلیپ لاگاس-وینس ، استادیار میکروبیولوژی پزشکی در دانشگاه منیتوبا ، موافقت کرد که “در انتهای تونل کمی نور وجود دارد.”

وی با فرض خوب بودن واکسیناسیون گفت که “دلیل پزشکی نمی بیند که چرا نمی توانیم بین استان ها سفر کنیم.”

وی گفت: “به خصوص اگر در تابستان جولای و آگوست آماده تماس باشید.”  “من فکر می کنم تا زمان رسیدن ژوئیه ، اکثر مردم … به واکسن دسترسی خواهند داشت. ما با وجود این موج سوم که مدتی کانادا را درگیر خود کرده است ، شاهد کاهش نرخ خواهیم بود.”

محدودیت های سفر توسط استان ها اعمال شده است

در حال حاضر ، تعدادی از استان ها محدودیت هایی را برای سفرهای غیر ضروری در و بین استان ها اعمال کرده اند.  در قبل از میلاد ، مقامات بهداشت عمومی استان را به سه منطقه توریستی تقسیم کردند و از ساکنان خواستند که به خارج از منطقه یا استان خود سفر نکنند.

علائم جاده ای در مرز آلبرتا و بریتیش کلمبیا قرار داده می شود تا به مسافران یادآوری شود که همه سفرها در این زمان ضروری است.

در مانیتوبا ، ساکنان باید سفر خود را فقط به اهداف اساسی محدود کنند ، و هر کسی که به حومه شهر بازگردد یا وارد شود باید خود را منزوی کند (به استثنای برخی موارد برای کارگران اساسی)

در انتاریو به ساکنان گفته می شود که به خارج از منطقه یا استان خود سفر نکنند.  سفر از مانیتوبا یا کبک به حومه شهرها ، به استثنای برخی موارد ، محدود است.

در همین حال ، به دلیل شیوع اخیر COVID-19 و انواع جدید ، برنامه های افتتاح بالون آتلانتیک ، که امکان سفرهای نامحدود منطقه ای بین چهار استان – نیوبرانزویک ، نوا اسکوشیا ، نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد را فراهم می کند.

تماشا کنید |  ترودو از کانادایی ها می خواهد که اولین دوز COVID-19 خود را دریافت کنند:

نخست وزیر جاستین ترودو در جریان توجیهی منظم در مورد بیماری همه گیر روز سه شنبه با خبرنگاران صحبت کرد. 2:10

با این حال ، کارشناسان و سیاستمداران بهداشت پیشنهاد می کنند که برخی از این محدودیت های سفر در چند ماه آینده برداشته شود.

روز سه شنبه ، نخست وزیر جاستین ترودو گفت: این محدودیت ها باید برقرار باشد تا زمانی که حداقل 75٪ از مردم حداقل اولین گلوله را شلیک کنند و انتقال جامعه با آزمایش ، ردیابی و دستکاری در گسترش بهتر کنترل شود.

پایش واکسن CBC نشان می دهد که بیش از 40٪ مردم کانادا حداقل یک دوز واکسن COVID-19 دریافت کرده اند.

ترودو گفت که ادامه محدودیت ها در ماه مه و اوایل ژوئن ، همراه با استفاده از واکسن قوی ، به کانادایی ها اجازه می دهد “تابستان کمی بهتر” داشته باشند.

نخست وزیر پیش از میلاد جان هورگان نیز ابراز خوش بینی کرد و چند هفته پیش گفت که امیدوار است “ما در جایی قرار خواهیم گرفت که ژوئن ، جولای – و به احتمال زیاد آگوست و سپتامبر – بهترین ماههای ما از زمان چرخش ما باشد. 2020  “

نخست وزیران آتلانتیک همچنین اظهار امیدواری کردند که بالون تا تابستان به جای خود بازگردد.

“برای بهتر نگاه کردن”

ساکسینگر گفت که او قصد دارد در ماه آگوست به دیدار خانواده اش در انتاریو سفر کند.

وی گفت: “در واقع ، من کاملاً راحت هستم که اوضاع بسیار بهتر به نظر می رسد ، حتی اگر تعداد موارد مدتی طول بکشد تا به اینجا برسید.”  “بنابراین من فکر می کنم بسیاری از محدودیت ها شروع به کاهش می کنند زمانی که درصد موارد کنترل شود.”

لاگاس وینز تأکید کرد که واکسیناسیون سریعترین راه برای ورود به حالت تعطیلات تابستانی و امکان سفر است.

“من فکر می کنم سریعترین راه برای بازگشت به کشوری که بتوانیم به آنجا برویم و کوههای راکی ​​را ببینیم و برگردیم و مجبور به انزوا نباشیم ایمن سازی است. من فکر می کنم این پیام بزرگ برای خانه است.”

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی