افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

آسوشیتدپرس روز پنجشنبه گزارش داد ، گلن تیلور ، مالک مینه سوتا تیمبرولوز ، توافق کرده است که این باشگاه را به مبلغ 1.5 میلیارد دلار به مغز تجارت الکترونیکی مارک لور و ستاره سابق بیس بال الکس رودریگز ، مرد آشنا به مذاکرات ، بفروشد.

این شخص به شرط ناشناس ماندن با AP صحبت کرد ، زیرا تاییدیه لیگ هنوز در انتظار است و هیچ یک از طرفین توافق عمومی را اعلام نکرده اند.

پیش از این تیلور گفت این معامله به لوره و رودریگز بستن تیم در مینه سوتا بستگی دارد.  دو طرف در تاریخ 10 آوریل وارد یک پنجره اختصاصی مذاکره شدند.  لوره و رودریگز 50-50 شریک هستند.  آنها سال گذشته قصد داشتند نیویورک متز را خریداری کنند ، اما توسط استیو کوهن ، مدیر صندوق پرچین ، برای باشگاه بیس بال لیگ برتر کشته شدند.

هرگونه فروش یک باشگاه NBA در نهایت باید توسط هیئت مدیره لیگ تأیید شود.  سپس تیمبرولوز به دومین امتیاز NBA در این فصل فروخته خواهد شد.  گیل میلر و خانواده اش در ماه اکتبر توافق کردند که یوتا جاز را به رایان اسمیت بفروشند ، معامله ای که پس از تصویب هیئت مدیره در دسامبر نهایی شد.

تیلور 80 ساله مادام العمر مینه سوتا ، که در سال 1994 گرگ ها را به قیمت 88 میلیون دلار برای نجات آنها از انتقال به نیواورلئان خریداری کرد ، گفت که وی تا نمایشگاه 2023 مینه سوتا به مدت دو فصل باشگاه را اداره می کند. تیم WNBA سیاهگوش در فروش گنجانده شده است.

“آنها از من خواستند تا برای تصمیماتی که باید اتخاذ شود آنجا باشم. من خوشحال خواهم بود که چنین کاری انجام دهم. من دوست دارم به مردم آموزش دهم. اینها افراد بسیار باهوشی هستند و فکر می کنم می تواند برای باشگاه مفید باشد. فکر می کنم می توانم برای اینکه برای آنها مفید باشد تا پس از مصرف 100٪ اعتماد به نفس داشته باشند ، “ماه گذشته تیلور در مصاحبه ای گفت.

مجریان سابق Walmart با MLV MVP سابق

لور در سال 2016 رئیس تجارت الکترونیکی والمارت شد ، زمانی که غول خرده فروشی Jet.com در تلاش برای تقویت تجارت آنلاین ، شرکت خود را خریداری کرد.  در تاریخ 31 ژانویه ، لور قصد خود را برای ترک شرکت از والمارت خبر داد.  لور 49 ساله به عنوان مشاور به عنوان مشاور استراتژیک تا سپتامبر ادامه خواهد داد.

رودریگز 45 ساله 696 بازی خانگی در 22 فصل لیگ برتر با نیویورک یانکیز ، سیاتل مارینرز و تگزاس رنجرز انجام داده است.  آخرین فصل حضور وی در میادین سال 2016 بود ، که پایان کار شگفت انگیزی بود که با استفاده از داروها برای افزایش کارایی مخدوش بود ، که بعداً اعتراف کرد.  رودریگز به دلیل نقض سیاست MLB در کل فصل 2014 محروم شد.

این هفته لور به بلومبرگ گفت که او و رودریگز یک شرکت سرمایه گذاری خطرناک تاسیس کرده اند.  این زوجین ماه گذشته برای خرید ابتدا به تیلور مراجعه کردند و با او و همسرش در خانه زمستانی خود در ناپل ، فلوریدا دیدار کردند.

طی سالهای گذشته ، تیلور درگیر مذاکرات فروش با بسیاری از خواستگاران بوده است ، اما برای پیدا کردن خریدار که برای او مناسب است ، رویکردی عمدی اتخاذ کرده است.  پیش از این ، وی گفته بود که دیدار اولیه اش با لور و رودریگز “بسیار خوب” انجام شده است.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی