نقد و بررسی: DJI Air 2S یک پهپاد عالی را می گیرد و آن را هوشمندتر می کند
آنچه DJI از نظر مجموعه سنسورهای اطراف پهپاد ارائه می دهد ، در هر تکرار همچنان به تکامل خود ادامه می دهد. با Air 2S اکنون نه تنها سنسورهای رو به جلو برای جلوگیری از برخورد وجود دارد ، بلکه اکنون 4 سنسور جلو وجود دارد که به هواپیماهای بدون سرنشین اجازه می دهد موانع را هنگام پرواز به سمت بالا ، پایین و خم شدن به چپ و راست ببیند.
در پشت Air 2S 2 سنسور دیگر پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می دهد هنگام پرواز به عقب همه چیز را در بالا یا پایین خود احساس کند. همچنین 2 سنسور دیگر برای از بین بردن سطح وجود دارد تا زمین را تشخیص دهد ، تا اطمینان حاصل شود که شما سقوط نخواهید کرد و به سلامت فرود نخواهید آمد.
در حالی که پهپاد ظرفیت زیادی برای استفاده از این مجموعه سنسورها برای محافظت از خود (از ورودی های شما) دارد ، اما یک اشکال وجود دارد – جانبی. اگر تابه شما راست یا چپ باشد ، هیچ سنسور جانبی وجود ندارد ، به این معنی که هواپیمای بدون سرنشین با یک درخت یا یک تیر برق دوست خواهد شد.
به طور کلی ، DJI در پرواز بسیار به شما کمک کرده است ، اما از نظر فنی بله ، اگر واقعاً به محیط خود توجه نکرده اید ، می توانید این پهپاد را نیز خراب کنید.
با یافتن موانع ، کنترل نرم افزاری بر آنچه می خواهید اتفاق بیفتد وجود دارد. می توانید با استفاده از این هواپیمای بدون سرنشین ، شیئی مانند یک تیر یا درخت را شناسایی کرده و به دور آن پرواز کنید ، که بدیهی است مسیر شلیک برنامه ریزی شده را قطع کند. در غیر این صورت ، اگر هواپیمای بدون سرنشین به طرز ناخوشایندی به یک جسم نزدیک شود می توانید به سادگی متوقف شوید. گزینه نهایی غیرفعال کردن اطلاعات و مسئولیت کامل مسیر پرواز است و من دوست دارم که با Air 2S آزادی انتخاب داشته باشید.
در مورد خود سخت افزار ، طراحی تاشو Air 2S به این معنی است که حمل و نقل آن بین شاخه ها واقعاً آسان است. هنگامی که از پشت معاینه FPV خارج شدید که بازوهای شما تاشو نیستند ، قطعاً توانایی پرتاب آن در کوله پشتی محدود می شوید. Air 2S با کمال میل در کوله پشتی ، کیف یا حتی در قسمت دستکش ماشین شما قرار می گیرد. اگرچه به اندازه مینی 2 کوچک و سبک نیست ، اما فکر می کنم با کمی وزن بیشتر و اندازه بزرگتر ، کیفیت بصری خیره کننده را با Air 2S جایگزین کنم.
وجود پایه های تاشو 3 بخشی به این معنی است که آنها برای حمل و نقل نیز فرو می ریزند. وقتی به محل عکاسی خود می رسید ، در مقایسه با نصب وسایل بر روی سایر هواپیماهای بدون سرنشین ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا چرخش ، روشن و پرواز کنید.
Air 2S به دلیل نوآوری در طراحی بیرونی خود جوایزی کسب نخواهد کرد ، در عوض DJI با رنگ خاکستری مات امتحان شده ، روتورهای مشکی و نکات نارنجی برای کوچکترین اشاره به شخصیت به کار رفت. اگرچه رنگ هواپیمای بدون سرنشین شما واقعاً تاثیری در پرواز یا تیراندازی شما ندارد ، اما من دوست دارم یک نسخه مخفی سیاه و سفید مات و سفید ببینم.
- ۰۰/۰۲/۲۴