افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

آنچه DJI از نظر مجموعه سنسورهای اطراف پهپاد ارائه می دهد ، در هر تکرار همچنان به تکامل خود ادامه می دهد.  با Air 2S اکنون نه تنها سنسورهای رو به جلو برای جلوگیری از برخورد وجود دارد ، بلکه اکنون 4 سنسور جلو وجود دارد که به هواپیماهای بدون سرنشین اجازه می دهد موانع را هنگام پرواز به سمت بالا ، پایین و خم شدن به چپ و راست ببیند.

در پشت Air 2S 2 سنسور دیگر پیدا خواهید کرد که به شما اجازه می دهد هنگام پرواز به عقب همه چیز را در بالا یا پایین خود احساس کند.  همچنین 2 سنسور دیگر برای از بین بردن سطح وجود دارد تا زمین را تشخیص دهد ، تا اطمینان حاصل شود که شما سقوط نخواهید کرد و به سلامت فرود نخواهید آمد.

در حالی که پهپاد ظرفیت زیادی برای استفاده از این مجموعه سنسورها برای محافظت از خود (از ورودی های شما) دارد ، اما یک اشکال وجود دارد – جانبی.  اگر تابه شما راست یا چپ باشد ، هیچ سنسور جانبی وجود ندارد ، به این معنی که هواپیمای بدون سرنشین با یک درخت یا یک تیر برق دوست خواهد شد.

به طور کلی ، DJI در پرواز بسیار به شما کمک کرده است ، اما از نظر فنی بله ، اگر واقعاً به محیط خود توجه نکرده اید ، می توانید این پهپاد را نیز خراب کنید.

با یافتن موانع ، کنترل نرم افزاری بر آنچه می خواهید اتفاق بیفتد وجود دارد.  می توانید با استفاده از این هواپیمای بدون سرنشین ، شیئی مانند یک تیر یا درخت را شناسایی کرده و به دور آن پرواز کنید ، که بدیهی است مسیر شلیک برنامه ریزی شده را قطع کند.  در غیر این صورت ، اگر هواپیمای بدون سرنشین به طرز ناخوشایندی به یک جسم نزدیک شود می توانید به سادگی متوقف شوید.  گزینه نهایی غیرفعال کردن اطلاعات و مسئولیت کامل مسیر پرواز است و من دوست دارم که با Air 2S آزادی انتخاب داشته باشید.

در مورد خود سخت افزار ، طراحی تاشو Air 2S به این معنی است که حمل و نقل آن بین شاخه ها واقعاً آسان است.  هنگامی که از پشت معاینه FPV خارج شدید که بازوهای شما تاشو نیستند ، قطعاً توانایی پرتاب آن در کوله پشتی محدود می شوید.  Air 2S با کمال میل در کوله پشتی ، کیف یا حتی در قسمت دستکش ماشین شما قرار می گیرد.  اگرچه به اندازه مینی 2 کوچک و سبک نیست ، اما فکر می کنم با کمی وزن بیشتر و اندازه بزرگتر ، کیفیت بصری خیره کننده را با Air 2S جایگزین کنم.

وجود پایه های تاشو 3 بخشی به این معنی است که آنها برای حمل و نقل نیز فرو می ریزند.  وقتی به محل عکاسی خود می رسید ، در مقایسه با نصب وسایل بر روی سایر هواپیماهای بدون سرنشین ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا چرخش ، روشن و پرواز کنید.

Air 2S به دلیل نوآوری در طراحی بیرونی خود جوایزی کسب نخواهد کرد ، در عوض DJI با رنگ خاکستری مات امتحان شده ، روتورهای مشکی و نکات نارنجی برای کوچکترین اشاره به شخصیت به کار رفت.  اگرچه رنگ هواپیمای بدون سرنشین شما واقعاً تاثیری در پرواز یا تیراندازی شما ندارد ، اما من دوست دارم یک نسخه مخفی سیاه و سفید مات و سفید ببینم.

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی