افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۴۵ ب.ظ

MacKinnon Avs در راه بازگشت برای بازی 1 برابر آبی ها

 

ناتان مک کینون برای تمرین روز شنبه دوباره روی یخ رفته است و همه نشانه ها نشان می دهد که او دوباره در ترکیب بازی 1 از سری 1 دور مقابل St. Louis Blues به تیم برگشته است.

مهار سخت بهمن کلورادو ، چهار بازی از 5 بازی اخیر خود در فصل منظم را با آسیب دیدگی از ناحیه پایین تنه از دست داده است.  اما مربی جارد بدنار گفت که انتظار دارد مک کینون و مهاجم برندون سعد آماده باشند تا دوشنبه شب برای شروع بهترین های هفت سریال خود در بال آرنا ترک شوند.  بهمن در رده های بالای جدول در این فصل 5-3 به مصاف آبی ها رفت.

بدنار به مک کینون گفت: “او بخش بزرگی از تیم هاکی ما است ، خصوصاً دلیل توهین ما.”  “شامل او در ابتدای سریال همان چیزی است که دکتر دستور داده است.”

و خبرهای بد برای سنت لوئیس ، که یک گلزن پیشرو ، دیوید پرون نخواهد داشت.  روز شنبه ، او با پیوستن به هم تیمی های خود ناتان واکر و جیک والمن در این لیست ، به لیست پروتکل COVID-19 لیگ اضافه شد.  پرون با 58 امتیاز —19 گل و 39 پاس گل در 56 بازی آبی پوشان را هدایت کرد.

مک کینون با 65 امتیاز (20 گل ، 45 پاس گل) در جایگاه دوم تیم قرار گرفت و یک امتیاز عقب تر از هم تیمی خود ، میکو رانتانن (30 ، 36) بود.

در این راه ، مک کینون با کسب یک سری امتیاز از 15 بازی از 27 مارس تا 28 آوریل ، اوج زندگی حرفه ای خود را در این فصل قرار داد.  این سومین خط طولانی بازیکن بهمن از زمان انتقال تیم به دنور قبل از فصل 1995-96 است.

بدنار که تیمش مقام اول لیگ دسته غربی و جام ریاست جمهوری را برای بهترین فصل منظم بدست آورد ، گفت: “او یکی از ستارگان ما و مردی است که واقعاً چشم به راه این زمان از سال است.”  “ما در سال گذشته دیدیم که او می تواند در پلی آف چه کاری انجام دهد.”

در سال 2020 مک کینون برای شروع پلی آف به یک سری 14 امتیاز ادامه داد.  به گزارش آوالانچ ، مارک مسیه (14 در سال 1988) و بابی اور (14 در سال 1970) به دومین شروع طولانی برای یک فصل پس از تاریخ NHL مساوی شدند.  طولانی ترین آن توسط برایان تروتیر ضبط شد ، وی که یک سری 18 بازی را برای افتتاحیه فصل بعد در 1981 ادامه داد.

تماشا کنید |  بررسی مرحله حذفی جام استنلی: بخش غربی

آیا یکی از 2 تیم برتر هاکی می تواند از سخت ترین بخش NHL خارج شود؟ 2:23

سعد در 11 بازی گذشته با آسیب دیدگی از ناحیه پایین تنه از دست رفته است.  او از اکتبر گذشته که توسط شیکاگو خریداری شد ، در این فصل 15 گل و 9 پاس گل دارد.  سعد در حالی که در Blackhawks بود ، دو عنوان جام استنلی را به دست آورد (13-132012 ، 15-14 -15).

بدنار گفت ، یک بازگشت احتمالی دیگر به کلرادو می تواند مدافع کانر تیمینز باشد.

بهمن بدون مدافع ضربه برای تازه کار بوون بایرام که از 25 مارس بازی نکرده است.  اسکیت عید شنبه.

بدنار گفت: “او هر روز بهتر می شود.”  “مورد بعدی برای او سوار شدن به چنین اسکیت هایی با افراد زیادی و تماس با آنها خواهد بود. خواهیم دید که او تا کجا پیش خواهد رفت.

“او اکنون وقت زیادی را برای ما از دست داده است. ما در تلاش هستیم تا او را به مسیر خود برگردانیم. … امیدواریم که او در برخی موارد گزینه ای برای ما باشد.”

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی