افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۴۲ ب.ظ

نائومی کمپبل اعلام کرد که اکنون مادر است

 

نائومی کمپبل مادر شد.  (عکس: کریستی گنجشک / گتی ایماژ)

نائومی کمپبل اعلام کرد که مادر یک دختر بچه شده است.

این سوپرمدل 50 ساله کوچولو را “نعمت کوچک زیبا” توصیف کرد زیرا گفت که داشتن یک زندگی در زندگی “افتخار” است.

کمپبل عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن دست او دو پای کوچک را که از زیر لباسی که با گل تزئین شده است بیرون می آورد ، نگه داشته است.

وی نوشت: “نعمت کوچک و زیبایی من را به عنوان مادرش برگزید ، پس از داشتن این روح لطیف در زندگی ام مفتخر هستم.” 

بیشتر بخوانید: نائومی کمپبل اشتراکی در یک لباس Hazmat را نشان می دهد

“هیچ کلمه ای برای توصیف رابطه مادام العمر وجود ندارد که اکنون با شما شریک هستم ، فرشته من. عشق بیشتری وجود ندارد.”

مادر جدید چهره کودک را نشان نداد و نام او را فاش نکرد.

کمپبل در شبکه های اجتماعی با استقبال تعدادی از افراد مشهور ، از جمله جودی ترنر-اسمیت ، روبرو شد که اظهار داشت: “بسیار زیاد ، به شما و خانواده تان تبریک می گویم – دهکده ای که اکنون دور شما جمع می شود و در پرورش این فرشته کوچک از شما حمایت می کند.! !  !!  چه نعمت باورنکردنی !!!  “

در همین حال ، مارک جیکوبز اظهار داشت ، “وای خدای من !!!!! امروز روز است؟ چقدر شگفت انگیز است. او چقدر خوشبخت است و چقدر خوش شانس هستی! چه مادر فوق العاده ای خواهی بود. همه اطرافیان را برکت ده.”

نائومی کمپبل کودک خود را “نعمت کوچک زیبا” توصیف کرد.  (عکس: گابریل اولسن / FilmMagic)

پیش از این ، او در مورد احتمال بچه دار شدن صحبت کرد ، و در مصاحبه ای با ساندی تایمز در سال 2016 به این موضوع پرداخت.

بیشتر بخوانید: نائومی کمپبل ساندرا برنهارد را به خاطر شوخی های ماریا کری محکوم کرد

کمپبل گفت ، “خوب ، من نمی گویم بچه ای نخواهم کرد. من می توانم بچه دار شوم. فقط نمی دانم چگونه بچه خواهم شد. اما من فکر می کنم که همه بچه دار خواهم شد فکر می کند من مادر خوبی خواهم شد.

“من همیشه به آن توجه داشته ام.  من فقط وقتی آماده شدم این کار را می کنم  من عجله ندارم که کسی را طبل کنم ، من به خودم می روم.  “

تماشا کنید: نائومی کمپبل فکر می کند کولر به او چین و چروک می دهد

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی