افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

افق نیوز

افقی پر از خبر های ناب

 

DURBORN ، MITCH.  واشنگتن – رئیس جمهور جو بایدن روز سه شنبه با طرح 174 میلیارد دلاری خودروی الکتریکی خود ، خواستار یارانه دولت برای ظرفیت جدید باتری در بازدید از کارخانه خودروهای الکتریکی فورد موتور میشیگان شد.

بایدن گفت: “ما سرعت جدیدی را برای وسایل نقلیه الکتریکی تعیین خواهیم کرد” ، و در عین حال برای تصویب مشاغل بلندپروازانه و قبوض زیرساختی خود برای 2 نفر ، قول تغییر در مقابل داد ، که وی آن را بازگشت “کوته بینانه” به استانداردهای انتشار خودرو نامید. ، 3 تریلیون دلار

بایدن ادعا می کند که ایالات متحده از چین که اتومبیل های برقی بیشتری می فروشد عقب است.

بایدن گفت: “س realال واقعی این است که آیا ما در مسابقه برای آینده پیشرو خواهیم بود یا عقب خواهیم ماند ، یا این وسایل نقلیه و باتری هایی را که درون آنها قرار دارد در ایالات متحده تولید می کنیم یا به کشورهای دیگر اعتماد می کنیم”.

بر اساس یک خبرنامه کاخ سفید ، وی انگیزه های مصرف کننده برای مدل های لوکس گران قیمت الکتریکی را رد کرد ، زیرا وی در هنگام پیش نمایش نسخه پرفروش ترین فورد EV ، برای هزینه های چشمگیر دولت برای تشویق آمریکایی ها به خرید وسایل نقلیه الکتریکی استدلال کرد.

طرح وسایل نقلیه الکتریکی بایدن ، که برای اولین بار در تاریخ 31 مارس اعلام شد ، سرمایه گذاران را که سهام چندین استارت آپ با وسایل نقلیه الکتریکی که اخیراً با مشکل روبرو شده اند را خریداری کرده اند ، را تشویق کرده است.  سهام سازنده کامیون های برقی Lordstown Motors 22٪ افزایش یافت ، در حالی که سهام نیکولا موتورز در معاملات ناهار 5.8٪ افزایش یافت.

بایدن در تلاش است تا وسایل نقلیه الکتریکی را در قلب صنعت خودرو سوق دهد و تلاش می کند کارگران اتومبیل را جلب کند و نگران این است که اتومبیل های برقی و کامیون به معنای مشاغل کمتر باشد.

کاخ سفید می خواهد امکانات جدید تولید باتری را که کلید افزایش تولید وسایل نقلیه الکتریکی در ایالات متحده است ، ارتقا دهد.

طرح بایدن “کمک هزینه تقسیم هزینه برای پشتیبانی از امکانات جدید باتری با ظرفیت بالا در ایالات متحده را ارائه می دهد” ، فاکتور اعلام می کند و از کمک های مالی برای بازسازی کارخانه های تولید درب “برای ساخت وسایل نقلیه و قطعات مدرن” پشتیبانی می کند.

روری گمبل ، رئیس اتحادیه کارگران اتومبیل ، که از برنامه های فورد و جنرال موتورز برای ساخت برخی خودروهای الکتریکی در مکزیک انتقاد کرد ، از بایدن خواست مطمئن شود که این سرمایه گذاری باعث ارتقا standards استانداردهای قوی کار ، مشاغل خوب اتحادیه و اتومبیل های ساخته شده در ایالات متحده می شود.

بر اساس نامه الکترونیکی وزارت حمل و نقل ایالات متحده از آوریل به قانونگذاران ، عنصر اصلی برنامه ماشین الکتریکی بایدن 100 میلیارد دلار تخفیف برای مصرف کنندگان است.

خبرنامه کاخ سفید می گوید که طرح بایدن “انگیزه هایی برای فروش در محل ایجاد می کند که معرفی وسایل نقلیه الکتریکی را ترغیب می کند.”  این مشوق ها صرف مدل های گران قیمت لوکس نخواهد شد.

اعتبار مالیاتی موجود 7،500 دلار در مورد وسایل نقلیه بدون در نظر گرفتن قیمت اعمال می شود ، اما پس از فروش 200،000 اعتبار سنجی خودرو توسط سازنده پس از سقف سقف ، برای اعتبار خودروهای تسلا و جنرال موتورز کنار گذاشته می شود.

کاخ سفید از بیان اینکه چگونه بایدن می خواست اعتبارات مالیاتی EV را تغییر ساختار دهد یا اینکه می خواهد اعتبارات را افزایش دهد ، امتناع ورزید.

بایدن در کانون توجه خود به ماشینهای الکتریکی با مقاومت بسیاری از جمهوریخواهان در کنگره روبرو است.  جمهوری خواهان قرار است از اوایل روز سه شنبه پیش طرح پیشنهادی برای برنامه زیربنایی بایدن را راه اندازی کنند و جمهوری خواهان بعداً در کپیتول هیل با مدیران بازرگانی و حمل و نقل بایدن دیدار خواهند کرد.

بایدن از اعتبارات مالیاتی جدید برای وسایل نقلیه متوسط ​​و سنگین با میزان تولید صفر ، که به گفته کاخ سفید “عمدتا به کیفیت پایین هوا کمک می کند” پشتیبانی می کند و دولت 10 میلیارد دلار پول جمع می کند.

بایدن 15 میلیارد دلار برای ساخت 500000 ایستگاه شارژ EV تا سال 2030 – از جمله در ساختمانهای مسکونی و پارکینگ عمومی – و 45 میلیارد دلار برای برق رسانی تعداد قابل توجهی اتوبوس مدرسه و ترانزیت می خواهد.  وی همچنین می خواهد انتقال ناوگان فدرال به وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری را تأمین کند ، از جمله برای شروع خدمات پستی استفاده از کامیون ها برای تأمین وسایل نقلیه الکتریکی.

(گزارش توسط دیوید شفردسون و ناندیتا بوز ؛ ویرایش شده توسط ریچارد پولین ، نیک زیمینسکی ، الکساندرا هادسون)

  • عرفان حبیب پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی